Alles is rond! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Kelly Gendt - WaarBenJij.nu Alles is rond! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Kelly Gendt - WaarBenJij.nu

Alles is rond!

Blijf op de hoogte en volg Kelly

08 Juli 2014 | Nederland, Maassluis

Hallo Allemaal!

Vandaag heb ik bij de ambassade mijn visum opgehaald en gister en vandaag twee belangrijke gesprekken gehad op school. Het is zo bizar! Ik heb dit hele schooljaar zo haar gewerkt om dit voor elkaar te krijgen, en nu vertrek ik al bijna!!!

Ik kan niet wachten!!!!


  • 09 Juli 2014 - 22:10

    Connie:

    Hallo Kelly.

    Ik ga je volgen hoor.

    Wens je een hele fijne tijd en maak maar veel mooie plaatjes.

    Groetjes Connie Xx.

  • 24 Juli 2014 - 13:53

    Karien:

    He Kelly,


    nog 3 nachtjes.... wat spannend!!
    voor mij nog 3 nachtjes en dan met mn kleine caravannetje en mn mooie gezinnetje naar Frankrijk.

    ik wens je heel veel goeds !! en ga je zeker volgen...

  • 27 Juli 2014 - 19:04

    Astrid Mols:

    En nu zit je in het vliegtuig! Kom maar op met die verhalen en foto's, heb een toptijd en laat ons mee genieten!

    Liefs de buuf:-):-):-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 4061

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 17 Januari 2015

Stage in Zuid-Afrika!

Landen bezocht: