Stage in Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Kelly van Gendt - WaarBenJij.nu Stage in Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Kelly van Gendt - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid-Afrika!

Voor mijn studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening ga ik in mijn derde jaar een half jaar stage lopen in Zuid-Afrika. Ik ga daar een project ontwikkelen voor kinderen uit een lager milieu. Hopelijk kunnen zij door dit project beter meekomen in het dagelijks leven.

Daarnaast ben ik van plan zo veel mogelijk van het land te zien! Ik wil alles doen wat er maar te doen is!

Ik kan niet meer wachten!

Recente Reisverslagen:

23 September 2014

Proppen of vouwen

21 Augustus 2014

Ik geniet :)

21 Augustus 2014

Ik geniet :)

16 Augustus 2014

Foto's

04 Augustus 2014

Time flies when you're having fun!
Kelly

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4052

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 17 Januari 2015

Stage in Zuid-Afrika!

Landen bezocht: